سلام دوستان

می بخشین که نمی تونم بهتون سر بزنم آخه این روزا مشغول به کار شدم با داداشم و نمی تونم بیام همش آپدیت کنم

یه خبر مهم این که من اول شهریور از طرف دانشگاه دارم میرم سفر حج عمره و واسه دو هفته بعدش هم بر می گردم
از این که میاین سر میزنین ممنونم دوستانی مثل:همیشه بهار  زهره خانم که بعد از یک غیبت کوتاه دوباره برگشت(البته غیبتش به دلیل این بود که سرش به ماشینی که واسش خریده بودن گرم بوده)

سهیل و ویدای عزیز که با هم یه بلاگ رو می نویسن و صدر عزیز که مطالب واقعا زیبایی می نویسه و من خیلی دوست دارم که نوشته هاشو بخونم

و در آخر آقا مهرداد

 

این متن یه ترانه از آمو

 

تو این روزا دلم خسته همه درها به روم بسته

به جز درد و غم و گریه همه چیزم ز دست رفته

منو گذاشت و رفت اونکه هستی ام از وجودش بود

دل غمگین و خاموشم پر از شادی ز عشقش بود

 

حالا غصه دل من یه ابره که وا نیمشه

اگه هر دم هی بباره درد من درمون نمیشه

تو اون شب شبِ بارونی با اون چشمای گریونی

که رفتی از برم ای یار منو بردی به ویرونی

تو رفتی و گذشت افسوس که عشق من خدایی بود

تو ای قلبت جدا از من همه هستیم فدایی ات بود

 

حالا غصه دل من یه ابره که وا نیمشه

اگه هر دم هی بباره درد من درمون نمیشه

 

حالا پشت شیشه تنها صدای بارون می پیچه *** اما هر چقدر می باره پیش اشکام کم میاره

 

چشمای قشنگ اون بود که دل رو انداخت به جونش

دست گرم و مهربونش دل رو کرده سایه بونش

توی این شبهای تاریک روزای سرد جدایی

دل من مونده به یادت دوباره یه روز میایی

 

حالا غصه دل من یه ابره که وا نیمشه

اگه هر دم هی بباره درد من درمون نمیشه

 

 

حالا پشت شیشه تنها صدای بارون می پیچه *** اما هر چقدر می باره پیش اشکام کم میاره

 

سعی می کنم قبل از رفتنم به اینجا سر بزنم حتی اگه تونستم اونجا آپدیت کنم

 

شاید نتونستم واستون نظر بدم دوستای من ببخشین آخه این شرکت البرز خودشو کشته با این سرعت هایی که ارائه میده هیچ کار نمیشه کرد با این اشتراک ها

 

مخلص همتون هم هستم فعلا بای

نظرات 5 + ارسال نظر
سعید دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 07:00 ق.ظ http://zohre.blogsky.com

خوش به حالتون. ما رو هم دعا کنید. خودتو حسابی غنی کن.
مرسی از لطفت عزیز
موفق و شادو ژیرژز باشی
یا حق

صدر دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 07:16 ق.ظ http://khodkar.blogsky.com

سلام !
کاشکی همه جدیدیا که عاشق میشن گوشه چشمی هم به عاشق قدیمی ای مثل تو داشته باشن!
چون هم یر کمهره هم با صفا و هم احتمالا دنیایی از تجربه!
متن زیبایی بود!
موفق باشی
صدر

رضا دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 04:24 ب.ظ http://ccforum.mybesthost.com/forum

سلام خسته نباشید...تالار گفتگوهای ما هم افتتاح شد...میتوانید وبلاگ خود را در انجمن معرفی وبلاگ معرفی کنید...منتظر حضور شما دوست گرامی هستیم.

مینا پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 12:31 ب.ظ http://minajo0o0o0o0n.blogsky.com

سلام..وبلاگ جالبی داری...به ما هم سر بزن...راستی با تبادل لینک چطوری؟بهمون خبر بده...موفق باشی

مسعود یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 07:52 ق.ظ http://www.massoudx12.blogsky.com

سلام دوست عزیز

وب جالب و زیبایی داری

من به وبتون لینک دادم خوشحال میشم شما هم به من لینک

بدید

اسم لینک : جادوهای ویندوز ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد