رفیق

شاید اگه از دور به این قضیه نگاه کنین میگین مهدی چقدر بی مرامی

ولی من و مصطفی (هم اتاقیم) و علی (بهترین و مهربونترین دوستم) میگیم مهدی حق داری

آدمی که اینقدر بی معرفت باشه حقشه حتی اسمشو به زبون نیاری

حالا چی شده؟

یکی از دوستا رودیدم (سابق فکر میکردم دوستمه) ..... از دور که دیدمش شناختمش رو موتورم سوار بودم و راه خودمو میرفتم که یه دفعه چشمش افتاد به من منو صدا کرد جند بار منو صدا کرد ولی خب با استفاده از شلوغی خیابون خودمو از شرش راحت کردم ....... فکر میکرد نمیدونم چه بلایی سرمون(من و علی) در آورده

 

فقط بگم

 

پیش از این مردم دنیا دلشان درد نداشت/هیچ کس غصه این که چه میکرد نداشت

 

چشمه های سادگی از لطف رفیق می جوشید/خودمانیم رفیق این همه نامرد نداشت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد