سلام

اوضاع خیلی خوب بود که دیگه مجبور شدم هارد کامپیوترم رو (اِف دیسک) کنم هر چی اطلاعات هم داشتم از بین رفت

ماجرا از این قرار بود که یه نرم افزار دیشب از سایت دانلود دات کام گرفتتم تا پارتیش بندی هاردم رو درست کنم به خاطر یه دستور اشتباه به نرم افزار باعث شدم همه چی از بین بره

داشتم روی طرح بلاگ کار می کردم یه طرح نسبتا قشنگ داشتم درست می کردم که متاسفانه همه چی خراب شد

مهم تر از اون خیلی از موزیک هایی بود که توی هارد داشتم همه پاک شدن

حالا دیگه واسم تجربه شد که اطلاعات روی هارد رو روی سی دی بریزم تا اینجور مشکلات پیش نیاد

البته بعد از این همه وقت این تجربه بدی نبود یادم نمیره اولین دفعه ای رو که باعث شدم سیستم خراب بشه رفتم یه سری فایلهای دی ال ال رو که فکر می کردم به در نمی خورن پاک کردم باعث شدم ویندوز خراب بشه حالا هم کارم به جایی رسیده که هارد رو پاک می کنم

از صبح نشستم دارم ویندوز و برنامه های جانبی رو نصب می کنم

یه سری نرم افزار ها رو و یه سری موزیک ها  رو هم دانلود کردم خب بدک نیست اوضاع فعلا

 

در ضمن چند روزی از یه چیزی اعصابم خورده اینکه گوشی ندارم ازش استفاده کنم شماره رو دایورت کردم روی خط تلفن مربوط به خط اینترنت خونه اینم که همیشه مشغوله نمی دونم بر وبچز که زنگ میزنن چه جوری میخوان با من صحبت کنن

از من دلخور میشن آخه هیچ کدوم از بچه ها  غیر از شماره خودم هیچ شماره دیگه ای از من ندارن

در ضمن توی پُست قبلی نوشته بودم که یه کارت هست آپلود می کنم که اونم متاسفانه پاک شد

به قول یکی از بچه های بلاگ نویس: خیلی حرفیدم نه؟

فعلا بای

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد